Наше опитування |
|
|
|
Для зручності та економії вашого і нашого часу, ми даємо відповіді на запитання, які можуть виникнути.
Послуги надаються СПД Пригорницьким В.В. |
Звичайно. Попередьте про це диспетчера завчасно і сертифікат буде вам надісланий поштою через кілька діб після виконання замовлення або ж завезений особисто кур’єром. Кур’єрські та поштові послуги оплачує клієнт додатково. Можна отримати сертифікат безкоштовно з замовленням, але тоді замовлення буде виконано після отримання сертифікату нами з аптеки; інколи на це потрібно кілька днів.
|
Так, товарний чек на послугу. |
Диспетчер повідомляє вам кінцеву вартість, яка вже включає наші послуги. В Києві тисячі аптек, і в кожній аптеці своя цінова політика, на яку ми не впливаємо. Ви завжди можете порівняти нашу кінцеву ціну з будь-якою аптекою. |
Тільки в тому випадку, якщо медичного товару у нас немає в наявності. У інших випадках диспетчер не надає таку інформацію. |
Так, додатково сплативши послугу доставки. |
Ні, бо ви спілкуєтесь з диспетчером інформаційно-кур’єрської служби, а не з провізором аптеки чи реєстратором медичного центру. |
Поки кур’єр до вас ще не доїхав, можете. Прохання в такому випадку відмовитися від замовлення до 11.00 в оговорений день доставки. |
Ми пересилаємо медичний товар через «Нову пошту», бо переконалися в надійності та оперативності. В окремих випадках ми можемо піти вам назустріч. |
Так, для цього вам потрібно повідомити, що саме вам необхідно. В залежності від ваших потреб визначається і вартість наших послуг. |
Така послуга надається тільки для постійних регіональних клієнтів (для цього необхідно знати свій особистий номер). |
Окрім знижок, вказаних в рекламних носіях та на сайті, інших не передбачено. |
В любому випадку, чи скористатися такою послугою, вирішуєте ви. Дякуємо за розуміння. Бажаємо здоров’я! |
Пошук |
|
|
Статистика |
|
|
|